1. Deltakelse i zooplus Club
1.1 Kvalifikasjon
• Alle kunder med en gyldig kundekonto hos zooplus.no samt leveringsadresse i Norge registreres automatisk i Basis-nivået.
1.2 Basis nivå - fordeler
inkluderer:
• Samle zooPoeng med kvalifiserende kjøp
• Løs inn zooPoeng mot premier i premiebutikken
• 100 zooPoeng som velkomstgave for den første bestillingen
• Motta et bursdagsgavekort på 250 zooPoeng ved å opprette en kjæledyrprofil
1. Deltakelse i zooplus Club
1.1 Kvalifikasjon
• Alle kunder med en gyldig kundekonto hos zooplus.no samt leveringsadresse i Norge registreres automatisk i Basis-nivået.
1.2 Basis nivå - fordeler
inkluderer:
• Samle zooPoeng med kvalifiserende kjøp
• Løs inn zooPoeng mot premier i premiebutikken
• 100 zooPoeng som velkomstgave for den første bestillingen
• Motta et bursdagsgavekort på 250 zooPoeng ved å opprette en kjæledyrprofil
2. zooPoeng
2.1 Generelt
zooplus lojalitetsprogram er basert på zooPoeng, som legges til kundens zooplus-konto. zooPoeng kan kun brukes til formål som er beskrevet i disse vilkårene og betingelsene. Poeng fra andre premieprogrammer (f.eks. fra andre firmaer) kan ikke konverteres til zooPoeng. zooplus-kontoer og kreditt for zooPoeng kan ikke overføres og har ingen kontantverdi. Den nåværende saldoen på en kundes zooplus-konto er tilgjengelig i zooplus nettbutikk under «min zooplus» og kan sees av den aktuelle kunden når som helst.
2.2 Opptjening av zooPoeng
For hver fullbetalt bestilling hos zooplus vil kundens zooplus-konto automatisk bli kreditert med zooPoeng. For hver 10kr av bestillingsverdien vil kunden motta 1 zooPoeng. For visse spesialtilbud kan kunder tjene ekstra zooPoeng, antallet er nærmere beskrevet i zooplus nettbutikk.
2.3 Utelukkelse fra zooPoeng-kreditt, maksimal zooPoeng-kreditt
En zooPoeng-kreditt kan ikke opptjenes for produkter med en salgspris på 0kr (f.eks. prøvepakker, zooplus premier, gratis gaver), innløste kuponger og andre rabatter, ved refusjoner eller omleveringer. I andre spesifikke tilfeller er det heller ikke mulig å få zooPoeng-kreditt.
Maksimalt 10 000 zooPoeng per kalenderår kan legges til kontoen din. Etter at dette beløpet er nådd, vil ingen ytterligere zooPoeng legges til kontoen din før neste kalenderår. zooplus forbeholder seg retten til ikke å kreditere zooPoeng for kontraktstilbud som ser ut til å være sendt inn med det formål å videreselge varene.
2.4 zooPoeng-kredittprosedyrer, flere kontoer
zooPoeng legges automatisk til en kundes zooplus-konto når kundens bestilling er betalt i sin helhet, og betalingen er fullstendig bokført i zooplus sitt system. Kreditten tildeles kundekontoen som bestillingen ble lagt inn på. Hvis en kunde bestiller via flere kundekontoer, vil zooPoeng legges til den individuelle kontoen den respektive bestillingen ble lagt inn under. Det er ikke mulig å overføre zooPoeng fra en kundekonto til en annen.
2.5 Forfall zooPoeng
Dersom zooPoengene ikke løses inn mot en premie innen 12 måneder fra de ble lagt til kontoen din, utløper de ved utgangen av kvartalet. Datoen og beløpet for forfallet vil være tydelig angitt i kundekontoen. zooPoeng utløper også dersom kundekontoen er blokkert av legitime grunner. Spesielle kampanjepoeng kan ha en kortere utløpsdato.
2. zooPoeng
2.1 Generelt
zooplus lojalitetsprogram er basert på zooPoeng, som legges til kundens zooplus-konto. zooPoeng kan kun brukes til formål som er beskrevet i disse vilkårene og betingelsene. Poeng fra andre premieprogrammer (f.eks. fra andre firmaer) kan ikke konverteres til zooPoeng. zooplus-kontoer og kreditt for zooPoeng kan ikke overføres og har ingen kontantverdi. Den nåværende saldoen på en kundes zooplus-konto er tilgjengelig i zooplus nettbutikk under «min zooplus» og kan sees av den aktuelle kunden når som helst.
2.2 Opptjening av zooPoeng
For hver fullbetalt bestilling hos zooplus vil kundens zooplus-konto automatisk bli kreditert med zooPoeng. For hver 10kr av bestillingsverdien vil kunden motta 1 zooPoeng. For visse spesialtilbud kan kunder tjene ekstra zooPoeng, antallet er nærmere beskrevet i zooplus nettbutikk.
2.3 Utelukkelse fra zooPoeng-kreditt, maksimal zooPoeng-kreditt
En zooPoeng-kreditt kan ikke opptjenes for produkter med en salgspris på 0kr (f.eks. prøvepakker, zooplus premier, gratis gaver), innløste kuponger og andre rabatter, ved refusjoner eller omleveringer. I andre spesifikke tilfeller er det heller ikke mulig å få zooPoeng-kreditt.
Maksimalt 10 000 zooPoeng per kalenderår kan legges til kontoen din. Etter at dette beløpet er nådd, vil ingen ytterligere zooPoeng legges til kontoen din før neste kalenderår. zooplus forbeholder seg retten til ikke å kreditere zooPoeng for kontraktstilbud som ser ut til å være sendt inn med det formål å videreselge varene.
2.4 zooPoeng-kredittprosedyrer, flere kontoer
zooPoeng legges automatisk til en kundes zooplus-konto når kundens bestilling er betalt i sin helhet, og betalingen er fullstendig bokført i zooplus sitt system. Kreditten tildeles kundekontoen som bestillingen ble lagt inn på. Hvis en kunde bestiller via flere kundekontoer, vil zooPoeng legges til den individuelle kontoen den respektive bestillingen ble lagt inn under. Det er ikke mulig å overføre zooPoeng fra en kundekonto til en annen.
2.5 Forfall zooPoeng
Dersom zooPoengene ikke løses inn mot en premie innen 12 måneder fra de ble lagt til kontoen din, utløper de ved utgangen av kvartalet. Datoen og beløpet for forfallet vil være tydelig angitt i kundekontoen. zooPoeng utløper også dersom kundekontoen er blokkert av legitime grunner. Spesielle kampanjepoeng kan ha en kortere utløpsdato.
3. Innløsning av zooPoeng mot premier
3.1 Generelt
Hver kunde med kundekonto kan innløse sine zooPoeng mot premier så snart de har opptjent det nødvendige antallet zooPoeng. Premier og antallet zooPoeng som er nødvendige for å kjøpe dem, vises i premiebutikken. zooPoeng-premier kan kun løses inn sammen med en vanlig bestilling (minimumsbestillingsverdi 299kr, eksklusive leveringsgebyrer).
3.2 Vilkår for innløsning av zooPoeng
Premieartiklene kan kun innløses via kundens personlige konto under min zooplus. Premienes tilgjengelighet kan variere etter dato og sesong, og spesifikke belønninger er kanskje ikke tilgjengelige på bestemte tidspunkter. For spesifikke premier kan vilkårene og betingelsene endres; modifikasjoner eller endringer vil bli offentliggjort.
3.3 Forsendelse av premier
Fraktkostnadene for premieartikler er basert på gjeldende fraktkostnader hos zooplus. Klikk her for å lære mer om fraktkostnadene hos zooplus. Premiene kan legges til i handlekurven ved å klikke på handlekurvsymbolet. Kunden kan deretter legge til vanlige produkter i bestillingen til vanlige priser. Les mer om fraktkostnadene hos zooplus.
Dersom en premie er skadet eller feil når kunden mottar den, bes kunden om å kontakte zooplus kundeservice via kontaktskjema eller per telefon mandag til fredag fra kl. 08.00 til 18.00 på følgende nummer: 0045 78 15 26 08
3. Innløsning av zooPoeng mot premier
3.1 Generelt
Hver kunde med kundekonto kan innløse sine zooPoeng mot premier så snart de har opptjent det nødvendige antallet zooPoeng. Premier og antallet zooPoeng som er nødvendige for å kjøpe dem, vises i premiebutikken. zooPoeng-premier kan kun løses inn sammen med en vanlig bestilling (minimumsbestillingsverdi 299kr, eksklusive leveringsgebyrer).
3.2 Vilkår for innløsning av zooPoeng
Premieartiklene kan kun innløses via kundens personlige konto under min zooplus. Premienes tilgjengelighet kan variere etter dato og sesong, og spesifikke belønninger er kanskje ikke tilgjengelige på bestemte tidspunkter. For spesifikke premier kan vilkårene og betingelsene endres; modifikasjoner eller endringer vil bli offentliggjort.
3.3 Forsendelse av premier
Fraktkostnadene for premieartikler er basert på gjeldende fraktkostnader hos zooplus. Klikk her for å lære mer om fraktkostnadene hos zooplus. Premiene kan legges til i handlekurven ved å klikke på handlekurvsymbolet. Kunden kan deretter legge til vanlige produkter i bestillingen til vanlige priser. Les mer om fraktkostnadene hos zooplus.
Dersom en premie er skadet eller feil når kunden mottar den, bes kunden om å kontakte zooplus kundeservice via kontaktskjema eller per telefon mandag til fredag fra kl. 08.00 til 18.00 på følgende nummer: 0045 78 15 26 08
4. Kjæledyrprofil og bursdagsgavekort
• Kunder som fullfører minst én kjæledyrprofil i «min zooplus»-kontoen og godtar vilkårene for bursdagsgavekortet, vil motta et årlig gavekort til bursdagen på 250 zooPoeng, som legges til kundekontoen deres i løpet av kjæledyrets bursdagsmåned.
• Det vil kun utstedes ett bursdagsgavekort per konto per kalenderår.
4. Kjæledyrprofil og bursdagsgavekort
• Kunder som fullfører minst én kjæledyrprofil i «min zooplus»-kontoen og godtar vilkårene for bursdagsgavekortet, vil motta et årlig gavekort til bursdagen på 250 zooPoeng, som legges til kundekontoen deres i løpet av kjæledyrets bursdagsmåned.
• Det vil kun utstedes ett bursdagsgavekort per konto per kalenderår.
5. Oppsigelse, tilbakekalling og endringer
5.1 Oppsigelse
• Kunder kan når som helst kansellere sin deltakelse i zooplus Club ved å kontakte kundeservice.
5.2 Endring av vilkår og betingelser
• zooplus forbeholder seg retten til å endre programreglene eller disse vilkårene når som helst med forvarsel der det er lovpålagt.
• Vesentlige endringer vil bli kommunisert via e-post og/eller på nettstedet. Fortsatt deltakelse innebærer aksept av de nye vilkårene.
5.3 Programavslutning
• zooplus forbeholder seg retten til å avvikle zooplus Club delvis eller fullstendig med passende varsel.
5. Oppsigelse, tilbakekalling og endringer
5.1 Oppsigelse
• Kunder kan når som helst kansellere sin deltakelse i zooplus Club ved å kontakte kundeservice.
5.2 Endring av vilkår og betingelser
• zooplus forbeholder seg retten til å endre programreglene eller disse vilkårene når som helst med forvarsel der det er lovpålagt.
• Vesentlige endringer vil bli kommunisert via e-post og/eller på nettstedet. Fortsatt deltakelse innebærer aksept av de nye vilkårene.
5.3 Programavslutning
• zooplus forbeholder seg retten til å avvikle zooplus Club delvis eller fullstendig med passende varsel.
6. Kontakt og kundeservice
Dersom du har spørsmål om ditt zooplus Club-medlemskap eller zooPoeng kan du kontakte:
Kundeserviceteam
E-post: service@zooplus.no
Telefon: 0045 78 15 26 08 (man–fre 8.00–18.00)
Eller via vårt Kontaktskjema
6. Kontakt og kundeservice
Dersom du har spørsmål om ditt zooplus Club-medlemskap eller zooPoeng kan du kontakte:
Kundeserviceteam
E-post: service@zooplus.no
Telefon: 0045 78 15 26 08 (man–fre 8.00–18.00)
Eller via vårt Kontaktskjema
7. Juridiske bestemmelser
• zooplus Club er underlagt norsk forbrukervernlovgivning.
• Tysk lov gjelder med mindre dette er i konflikt med norsk forbrukerlovgivning.
• Dersom deler av disse vilkårene og betingelsene blir funnet ugyldige, forblir resten fortsatt gyldig.
7. Juridiske bestemmelser
• zooplus Club er underlagt norsk forbrukervernlovgivning.
• Tysk lov gjelder med mindre dette er i konflikt med norsk forbrukerlovgivning.
• Dersom deler av disse vilkårene og betingelsene blir funnet ugyldige, forblir resten fortsatt gyldig.
8. Personvern
zooplus tar kundenes personvern på alvor. Vår personvernerklæring er tilgjengelig her.
8. Personvern
zooplus tar kundenes personvern på alvor. Vår personvernerklæring er tilgjengelig her.
