Din handlekurv

Handlekurven din er tom.

zooplus bruker cookies (informasjonskapsler) for å sikre at hjemmesiden fungerer best mulig samt for å personalisere innhold og annonser og for å analysere datatrafikken vår. Vi informerer også våre samarbeidspartnere om din bruk av vår hjemmeside. Ved å benytte deg av denne siden aksepterer du bruk av cookies. Aksepter cookies

Bonusprogram Vilkår & Betingelser

zooplus sitt bonusprogram er vår måte å takke deg for at du er trofast zoopluskunde. Følgende vilkår og betingelser gjelder for bonusprogrammets generelle struktur og regler inklusive for å samle zoopluspoeng og løse dem inn mot zoopluspremier.

1. Deltakelse

Deltagelsen er gratis og del av „min zooplus konto“

2. zoopluspoeng

2.1 Generelt

zooplus sitt bonusprogram er basert på zoopluspoeng som blir godskrevet kundens zooplus premiekonto. zoopluspoengene kan kun bli brukt for formålene beskrevet i disse vilkår og betingelser. Bonuspoeng fra andre bonusprogram (f.eks.: fra andre firma) kan ikke konverteres til zoopluspoeng. zooplus premiekonto eller zoopluspoeng er ikke overførbare og har ikke kontantverdi. Statusen på kundens zooplus premiekonto er tilgjengelig på zooplus nettsiden under "Min zooplus." Her har du til enhver tid oversikt over hvor mange poeng du har.

2.2 Samle poeng

Du mottar automatisk zoopluspoeng med hver bestilling du har foretatt siden 5. mars, 2008, så snart bestillingen har blitt registrert av zooplus. For hver bestilling som er blitt betalt i sin helhet vil zoopluspoeng bli godskrevet kundens premiekonto. For 10 NOK av bestillingens verdi mottar kunden 1 zoopluspoeng. Ved spesielle tilbud kan kunden tjene ekstra zoopluspoeng i mengder beskrevet på zooplus sin nettside.

2.3 Unntatt godskrivning av zoopluspoeng

zoopluspoeng kan ikke opptjenes for produkter med en pris på 0 NOK (f.eks. prøvepakker, zoopluspremier, gratisgaver), innløste kuponger og andre rabatter, samt etterleveringer. Også i andre spesifikke tilfeller kan det være at du ikke har rett på zoopluspoeng. Det kan opptjenes maksimalt 5000 bonuspoeng per kalenderår. Etter at denne grensen er nådd, vil ikke flere bonuspoeng legges til kontoen din ut året.

2.4 Godskrivningsprosedyrer

zoopluspoeng blir automatisk godskrevet kundens zooplus premiekonto når bestillingen har blitt betalt i sin helhet og er blitt registrert i zooplus sitt system. Poengene blir registrert på samme konto som ble brukt når bestillingen ble gjort. Dersom en kunde bestiller via flere kundekontoer vil poengene bli godskrevet de enkelte kontoene i henhold til hvorfra bestillingene ble gjort. Det er ikke mulig å overføre zoopluspoeng fra en kundekonto til en annen.

2.5 Forfallende zoopluspoeng

Dersom zoopluspoeng ikke har blitt løst inn innen et år forfaller de på slutten av det følgende kvartalet. Datoen og hvor mange poeng som forfaller vises i zooplus premiekontoen.

3. Innløs zoopluspoeng mot premier

3.1 Generelt

Alle deltakere kan løse inn hans eller hennes zoopluspoeng mot premievarer så snart han eller hun har tilstrekkelig poeng. Premier og hvor mange zoopluspoeng du trenger for å kjøpe dem vises i premiekontoen hos zooplus.

3.2 Betingelser for å løse inn zoopluspoeng

Premiene kan kun løses inn via kundens personlige premiekonto på Min zooplus. Tilgjengeligheten av belønninger kan variere i henhold til dato og årstid og særskilte premier er kanskje ikke alltid tilgjengelige. For noen premier kan det være at vilkår og betingelser modifiseres; i så tilfelle vil slike modifikasjoner være klargjort.

3.3 Forsendelser av premier

Prisen for å levere premier er basert på aktuelle leveringskostnader hos zooplus. Vennligst klikk her for å lære mer om leveringskostnader hos zooplus. zoopluspremier kan bli lagt til handlekurven ved å klikke på handlekurvsymbolet. Du kan også legge vanlige produkter til normal pris til bestillingen din.

Dersom premien ikke er riktig, eller er skadet når du mottar den bes du ta kontakt med vår kundeserviceavdeling via vårt kontaktskjema

4. Annet

4.1 Avslutning av programmet

zooplus forbeholder seg retten til å avslutte zooplus bonusprogrammet til enhver tid eller til å erstatte det med et annet program.

4.2 Endringer

zooplus forbeholder seg retten til å endre eller justere vilkår og betingelser, premieprodukter, premier, eller andre skriftlige betingelser for deltakelse eller forklaringer til enhver tid. Endringer eller justeringer av disse vilkår og betingelser vil bli offentliggjort på denne nettsiden.

Personvern

Personverninformasjon for zooplus bonusprogram.

Hvem er ansvarlig for behandling av mine personopplysninger og hvem kan jeg henvende meg til mht personvern?

Zooplus AG, Sonnenstr 15, 80331 München, representert av formann Herr Dr. Cornelius Patt, Herr Andreas Grandinger, Herr Dr. Mischa Ritter og Herr Florian Welz er ansvarlig for personvern. Ved spørsmål, vennligst henvend deg per e-post til service@zooplus.de eller vår personvernansvarlige (HWData GmbH, Leonrodstr. 54, 80636 München, ph@hwdata.de)

Hvilke opplysninger blir bearbeidet i rammen av zooplus bonusprogram?

Vi bearbeider kun din e-post-adresse, ditt etternavn, såvel som bestanden på bonuskontoen (samt bestillingshistorien).

Hva benyttes mine personopplysninger til (målet med bearbeidingen) og på hvilken basis (rettslig grunnlag) skjer dette?

Opplysningene blir kun brukt for å bestemme bonusprogrammet og for regelmessig informasjon om den respektive kontostanden. En bearbeidelse utover dette skjer ikke. Bearbeidelsen baserer seg på art. 6 avsnitt 1 lit b) DS-GVO, da vi ser bonusprogrammet som en gratis bestaddel av kontraktforholdene med zooplus.

Gis mine opplysninger videre?

Nei, vi gir ikke opplysningene videre til tredjepart.

Blir mine opplysninger formidlet til et tredjeland eller til en internasjonal organisasjon?

Nei, også en formidling til et tredjeland er utelukket.

Er avgjørelsen en automatisert beslutning eller er det en annen profilutvikling?

Nei, Vi bruker ikke en automatiseringsmetode. Vi oppretter heller ikke profiler og kobler ikke opplysningene med videre data.

Hvor lenge lagres opplysningene mine?

Vi lagrer din data så lenge en kundekonto består „min zoplus konto“. Dersom du ønsker å slette alle opplysninger om deg i zooplus Bonusprogram, kan du sende en forespørsel om dette gjennom de nevnte kontaktmulighetene.

Hvilke rettigheter har jeg ovenfor zooplus AG?

Du har retten til å forlange en bekreftelse fra zooplus til envher tid om vi bearbeider personlige opplysninger og data om deg, og retten til informasjon om disse opplysninger og data. Du har rett til retting, sletting og begrensing av databehandlingen samt retten til når som helst å innvende mot behandling av personopplysninger, eller tilbakekalle samtykke til databehandling eller be om overføring av data. Alle informasjonsønsker, forespørsler om informasjon, tilbakekall eller innvendinger mot databehandling skal rettes via e-post til vår databeskyttelsesansvarlig eller til ovennevnte kontaktinformasjon. I tillegg har du rett til å klage til et regulerende organ i tilfelle brudd på personvernet.


Sist endret: 12. 9.2019