Retur og erstatninger

Når og hvordan kan jeg returnere en vare?

Endret mening

Som en verdsatt kunde er din tilfredshet vår høyeste prioritet. Dersom du av en eller annen grunn ikke er helt fornøyd med kjøpet har du 14 dager (fra dagen du mottok varen) til å returnere varen mot full refusjon. I tillegg til å refundere hele kjøpssummen vil vi også refundere returkostnadene *Vennligst se lenger nede for flere detaljer og for instruksjoner for hvordan du kan returnere en vare.

Skadet gods

Dersom det mot formodning er et problem med en av varene dine, vennligst kontakt vår kundeservice for å arrangere et erstatningsprodukt eller refusjon.

Ikke-refunderbare produkter

Vi kan dessverre ikke refundere et mindre antall produkter, som personaliserte produkter eller ferskvarer / lett bedervelige varer. Vennligst klikk her for mer informasjon.

For å se alle vilkår og betingelser, vennligst klikk her.

Retur av produkt

Vennligst kontakt vår kundeservice innen 14 dager etter at du har mottatt varen. Du trenger artikkelnummeret for produktet du ønsker å returnere. Vi vil sørge for at varene hentes på adressen din.

Du kan kontakte oss via følgende metoder:

• Nettbutikken: Bruk vårt online kontaktformular

• Telefon: +45 78 15 26 08 (Mandag til fredag, 8-18) (Ettersom dette er et dansk nummer kan det oppstå ekstra internasjonale gebyrer.)

• E-mail: service@zooplus.no

Dersom du kontakter vårt kundeserviceteam vil du bli spurt om artikkelnummeret og grunnen til at du ønsker å returnere det.

Du kan velge å bruke angrerettskjemaet vårt, men det er ikke obligatorisk.

Dersom mulig, vennligst returner produktet i originalforpakningen. Dersom det ikke er mulig, vennligst bruk passende alternativ forpakning.