Hjelp

Teknisk hjelp


Varene i handlekurven har blitt slettet (Cookies)

Når jeg forsøker å gå til kassen får jeg en feilmelding. Hva kan jeg gjøre?
Handlekurven aksepterer kun ett produkt eller er slettet. Hva har jeg gjort feil?
Hva er cookies?
Hvorfor må jeg tillate cookies når jeg bruker zooplus?
Hvordan stiller jeg inn nettleseren til å akseptere cookies?

Firewalls og Sikkerhetssertifikater

Når jeg sender inn bestillingen min får jeg feilmeldingen: handlekurven din har blitt slettet. Hva har jeg gjort feil?
Nettleseren min sier at sikkerhetssertifikatet mitt er utløpt. Hvorfor?
Det oppstod en feil mens jeg sendte inn bestillingen. Mottok dere bestillingen min?

Generell informasjon om nettlesere

PC cache innstillinger med forskjellige nettlesere

JavaScript

Hvorfor trenger jeg JavaScript?

Annet

Den ytre bildekanten vises ikke på nettsiden. Hvorfor?

Bestillinger & Levering


Din bestilling

Har dere et minimum eller maksimum bestillingsbeløp?
Kan jeg kombinere flere bestillinger?
Kan jeg endre bestillingen etter den har blitt sendt?
Kan jeg kansellere bestillingen min?
Mottar jeg en bestillingsbekreftelse?
Gir dere beskjed når bestillingen har blitt sendt?
Hvordan bestiller jeg?
Hvor mange pakker mottar jeg?
Hvordan kan jeg spore bestillingen?
Jeg har mottatt en mangelfull leveranse. Hva skal jeg gjøre?
Jeg har mottatt en skadet vare. Hva skal jeg gjøre?
Det er fem virkedager siden jeg bestilte og jeg har enda ikke mottatt varene. Hva skal jeg gjøre?
Jeg har mottatt feil vare. Hva skal jeg gjøre?
Det var ingen regning i pakken min. Hva har skjedd?
Jeg har mottatt feil regning. Hva kan jeg gjøre?

Levering: Generell informasjon

Hvor mye koster leveransen?
Hvor lang leveringstid må jeg regne med?
Hvilken leveringstjeneste bruker dere?
Hva skjer dersom jeg ikke er hjemme når varene blir levert?
Kan leveringsadressen være en annen enn regningsadressen?
Kan leveringen min bli levert på en bestemt dag?
Hva betyr ikonet for leveringsdatoen?

Betaling & Sikkerhet


Betaling og Sikkerhet

Hvilke betalingsmetoder tilbyr zooplus?
Jeg betalte med kredittkort. Når blir beløpet trukket?
Jeg har mottatt en betalingspåminnelse men jeg har allerede betalt for varene. Hva kan jeg gjøre?
Jeg har mottatt en betalingspåminnelse men varene har allerede blitt sendt tilbake delvis eller i sin helhet. Hva kan jeg gjøre?

Retur & Bytte


Retur og Bytte

Hva er zooplus sin returadresse?
Er det en tidsfrist for returer?
Må jeg betale porto selv for returer?
I hvilke tilfeller og hvordan refunderer zooplus portoen?
Varen jeg bestilte passer ikke. Kan jeg sende den tilbake?
Hvorfor har jeg fått en regning med et produkt som er et bytteprodukt når jeg allerede har betalt den forrige regningen min?

Kuponger & Rabatter


Kuponger og Rabatter

Hvordan løser jeg inn en kupong?
Kan jeg løse inn flere kuponger per bestilling?
Kan kupongene mine bli løst inn mot kontanter?
Kan jeg kjøpe gavekort hos zooplus?

Generelle Spørsmål


Fordelsprogrammer

Hvordan fungerer zooplus sitt Bonusprogram?
Må jeg registrere meg for å delta i zooplus sitt Bonusprogram?
Hvordan samler jeg zoopluspoeng?
Hva kan jeg gjøre med zoopluspoeng?
Kan jeg løse inn zoopluspoeng mot kontanter?
Kan jeg kombinere zoopluspoeng fra flere kontoer?
Hvordan vet jeg hvor mange zoopluspoeng jeg har tjent opp?

Vanlige spørsmål

Hvem skal jeg kontakte dersom jeg har spesielle spørsmål om et produkt?
Produktet jeg ønsker å bestille er ikke tilgjengelig akkurat nå. Kan jeg likevel bestille det?
Hvordan kan jeg bli informert om spesialtilbudene deres?
Hvor lenge er spesialtilbud gyldige?
Jeg har glemt passordet mitt. Hva kan jeg gjøre?
Er mine personlige opplysninger sikre?
Er det en zooplus butikk i nærheten av meg?

Kontaktinformasjon

Vårt kundeserviceteam kan kontaktes via epost ved å bruke vårt online kontaktskjema


Teknisk hjelp


Når jeg forsøker å gå til kassen får jeg en feilmelding. Hva kan jeg gjøre?

Pass på at nettleseren din aksepterer cookies (infokapsler). Dersom nettleseren din ikke aksepterer cookies kan systemet ikke lagre varene i handlekurven. Lær hvordan du kan stille inn nettleseren din til å akseptere cookies ved å lese teksten nedenfor.

Handlekurven aksepterer kun ett produkt eller er slettet. Hva har jeg gjort feil?

Endre nettleserens sikkerhetsinnstillinger slik at den aksepterer cookies. Lær hvordan du kan stille inn nettleseren din til å akseptere cookies ved å lese teksten nedenfor.

Hva er cookies?

Cookies er alfanumeriske identifikasjonfiler som blir overført til datamaskinens harddisk via nettleseren din. Cookies er svært vanlig og brukes av de fleste ledende nettbutikker. For eksempel, den virtuelle handlekurven som du plasserer varer i kan vanligvis ikke bli lagret uten bruk av cookies.

Hvorfor må jeg tillate cookies når jeg bruker zooplus?

Når du handler hos zooplus overfører vi en permanent cookie til harddisken din. Dette gjør det mulig for systemet vårt å lagre handlekurvens innhold når du shopper hos oss. En permanent cookie vil bli lagret som en fil på datamaskinen din og vil bli værende når du lukker nettleseren. Denne cookien kan leses neste gang du besøker nettsiden. Uten denne permanente cookien kan du ikke legge produkter i handlekurven og da kan du ikke shoppe hos zooplus. Cookien blir kun brukt for å lagre handlekurvens innhold. Vi garanterer at vi ikke lagrer informasjon om dine handlevaner i våre systemer.

Hvordan stiller jeg inn nettleseren til å akseptere cookies ?

PC

Microsoft Internet Explorer, 6.0 for PC , Win 32

På toppen av nettleseren i menylinjen:

  1. Velg Verktøy, og deretter klikk på Alternativer for Internett.
  2. Klikk på Sikkerhetsfanen.
  3. Standardnivået er Middels høy, som lar deg tillate infokapsler. For å endre denne innstillingen, skyv bryteren til ønsket innstilling. Dersom innstillingen din er satt til Egendefinert nivå, klikk på Personvernfanen og velg innstillinger.
  4. Du kan også personliggjøre innstillingene enda mer ved å velge Områder under Personvernfanen. I Adressefeltet, skriv inn www.zooplus.no og klikk Tillat. Lukk vinduet med OK.
  5. Klikk Bruk.

Mozilla 1.7 (og nyere) for PC, Win 32

Gå til verktøylinjen på toppen av nettleseren:

  1. Velg Verktøy, og klikk deretter på Innstillinger.
  2. Gå til Personvern og under Historikk velg Bruk egne innstillinger for historikk.
  3. Sjekk at det er en hake ved siden av Tillat infokapsler (dette er standardinnstillingen), eller du kan velge nøyaktig hvilke infokapsler som skal og ikke skal lagres ved å velge ”Unntak”.
  4. Klikk OK.

Firewalls og Sikkerhetssertifikater

Når jeg sender inn bestillingen min får jeg feilmeldingen: handlekurven din har blitt slettet. Hva har jeg gjort feil?

Dersom du bruker en firewall må du passe på at porten 443 for SSL forbindelser er åpen. Fordi det fins mange forskjellige firewalls kan ikke zooplus gi deg detaljerte instruksjoner for hvordan du skal stille inn firewall'en din. Dersom du er forbundet med et firmas nettverk kontakt systemadministratoren for mer informasjon.

Du bør også sjekke at du har den siste versjonen av firewallprogrammet ditt installert på datamaskinen din.

Nettleseren min sier at sikkerhetssertifikatet mitt er utløpt. Hvorfor?

Fordi sikkerhetssertifikater har en utløpsdato kan det være at feil datoinnstilling på datamaskinen din gjør at SSL sider ikke kan vises. Pass derfor på at dato og tid er riktig på datamaskinen din.

Det oppstod en feil mens jeg sendte inn bestillingen. Mottok dere bestillingen min?

Vennligst kontakt vårt kundeserviceteam dersom du har spørsmål vedrørende statusen på bestillingen din eller på bestillingsprosedyren.

Generell informasjon om nettlesere

Nettsiden vår skal være kompatibel med de siste versjonene av alle nettlesere. Dersom du bruker tidligere versjoner av nettlesere kan dette ha innvirkning på sidens layout og funksjoner. Derfor anbefaler vi at du laster ned og installerer den siste versjonen av nettleseren din.

Vennligst merk: Endringer og oppgradering av nettlesere gjøres på eget ansvar. zooplus er ikke ansvarlig for skader eller problemer som følge av installering eller oppgradering av nettleseren din.

PC cacheinnstillinger med forskjellige nettlesere

Nettsiden vår og spesielt nettbutikken blir ofte oppdatert. Derfor anbefaler vi at du stiller inn nettleserens cache deretter. Slik sikrer du at du alltid har tilgang til våre mest aktuelle tilbud. Vi anbefaler innstillingene nedenfor. Vi bruker utvalgte nettlesere som eksempler for å beskrive disse innstillingene.

PC

Internet Explorer versjon 6 (eller nyere) for PC

  1. Velg Verktøy og klikk på Alternativer for Internett
  2. Genereltfanen vises automatisk - under Leserlogg, klikk på Innstillinger.
  3. Under Søk etter nyere versjoner av lagrede sider, velg Hver gang jeg besøker nettsiden
  4. Klikk OK og deretter Bruk

Mozilla versjon 1.7 for PC

  1. Gå til Verktøy og velg Innstillinger
  2. Velg Nettverk under kategorien Avansert
  3. Under Frakoblet nettinnhold og brukerdata, pass på at ingen alternativer har haker ved siden av dem.

For alle andre nettlesere vennligst les programvarens hjelpseksjon for veiledning om hvordan du tilpasser cacheinnstillingene.

JavaScript

Hvorfor trenger jeg JavaScript?

Du kan surfe på zooplus nettsiden uten Java og JavaScript men vi anbefaler at du aktiverer JavaScript for å kunne dra nytte av alle fordelene ved nettsiden vår. Nedenfor finner du eksempler på hvordan du kan aktivere JavaScript i PCens nettleser.

PC

Microsoft Internet Explorer PC

  1. Gå til Verktøy i nettleseren og klikk på Alternativer for Internett
  2. Klikk på Sikkerhet tab
  3. Klikk på Egendefinert nivå
  4. I dialogboksen Sikkerhetsinnstillinger under Skript, Aktiv skripting, må du klikke på Aktiver
  5. Klikk OK og velg Ja i bekreftelsesdialogboksen. Klikk OK for å lagre innstillingene.

Mozilla versjon 1.7 PC

  1. Gå til Verktøy i nettleseren og klikk på Alternativer
  2. Klikk på Innhold i dialogboksen Alternativer
  3. Merk Aktiver JavaScript og klikk deretter OK.

For alle andre nettlesere vennligst les programvarens hjelpseksjon for veiledning om hvordan du aktiverer JavaScript.

Annet

Den ytre bildekanten vises ikke på nettsiden. Hvorfor?

zooplus sin nettside er optimalisert for Internet Explorer versjon 6.0 eller nyere, Netscape versjon 8 og nyere, og Opera versjon 6.0 og nyere. Nettsiden er også optimalisert for en skjerm med 1024x768 oppløsning (vennligst sjekk operativsystemets hjelpseksjon for å finne ut din aktuelle oppløsningsinnstilling).


Bestillinger & Levering


Din bestilling

Har dere et minimum eller maksimum bestillingsbeløp?

Vår minimum bestillingsverdi er på 199 NOK (eksklusive leveringskostnader). Vi har ikke en maksimum bestillingsverdi men våre produkter er kun tilgjengelige i vanlige husholdningsmengder.

Vi tilbyr gratis ekspedisjon og levering til de fleste land ved bestillinger på 499 NOK eller mer. For mer informasjon om leveringspriser til individuelle land vennligst klikk her.

Kan jeg kombinere flere bestillinger?

Fordi vi starter behandlingen av bestillingen din i vårt varehus ekstremt raskt er det ikke mulig å kombinere bestillinger etter de har gått igjennom betalingsprosedyren. Vi takker for forståelsen.

Kan jeg endre bestillingen etter den har blitt sendt?

Det er kun mulig å gjøre endringer i svært spesielle tilfeller. Vi arbeider hardt for å behandle og levere hver bestilling så snart som mulig. Derfor kan bestillinger vanligvis ikke bli endret. Vi takker for forståelsen.

Kan jeg kansellere bestillingen min?

Dette er kun mulig i svært spesielle tilfeller. Vi arbeider hardt for å behandle og levere hver bestilling så snart som mulig. Derfor kan bestillinger vanligvis ikke bli kansellert. Vi takker for forståelsen.

I disse tilfellene ber vi deg vennligst ta kontakt med vårt kundeserviceteam umiddelbart. Dersom du allerede har betalt for varene med kredittkort blir du refundert så snart vi har mottatt varene du har sendt tilbake.

Mottar jeg en bestillingsbekreftelse?

Ja. Etter at bestillingen din har blitt sendt og behandlet mottar du en bestillingsbekreftelse per epost innen 1-2 timer.

Gir dere beskjed når bestillingen har blitt sendt?

Ja. Så snart varene har forlatt varehuset mottar du en bekreftelse på forsendelsen per epost. Denne eposten vil også informere deg om antall pakker du kommer til å motta.

Hvordan bestiller jeg?

Vi forklarer hvordan du kan sende inn en bestilling under hjelp med shopping.

Hvor mange pakker mottar jeg?

Disse opplysningene kan du finne i eposten som bekrefter forsendelsen så snart varene har forlatt varehuset vårt.

Hvordan kan jeg spore bestillingen?

Ta kontakt med vårt kundeserviceteam for å spore bestillingen din.

Jeg har mottatt en mangelfull leveranse. Hva skal jeg gjøre?

Det kan være at pakker i denne bestillingen blir levert på forskjellige dager. Vennligst pass på at du har mottatt alle pakkene som er oppgitt i forsendelsesbekreftelsen. Dersom leveransen er mangelfull vennligst kontakt vårt kundeserviceteam.

Jeg har mottatt en skadet vare. Hva skal jeg gjøre?

Vennligst kontakt vårt kundeserviceteam dersom du har mottatt en skadet vare.

Det er fem virkedager siden jeg bestilte og jeg har enda ikke mottatt varene. Hva skal jeg gjøre?

Vi sporer pakken med hjelp fra våre leveringspartnere og vil informere deg om hvor den befinner seg. Vennligst kontakt vårt kundeserviceteam.

Jeg har mottatt feil vare. Hva skal jeg gjøre?

Vennligst kontakt vårt kundeserviceteam dersom du har mottatt feil vare.

Det var ingen regning i pakken min. Hva har skjedd?

Vi sender deg regningen din så snart som mulig. Vennligst kontakt vårt kundeserviceteam for å be om en kopi av regningen.

Jeg har mottatt feil regning. Hva kan jeg gjøre?

Vennligst kontakt vårt kundeserviceteam dersom regningen du har mottatt er feil.

Levering: Generell informasjon

Hvor mye koster leveransen?

Vi tilbyr gratis ekspedisjon og levering til de fleste land ved bestillinger på 499 NOK eller mer. Bestillinger på lavere verdier vil pådras et ekspedisjons- og leveringsgebyr på 49 NOK uansett antall pakker, størrelse eller vekt. For mer informasjon om leveringskostnader til individuelle land vennligst klikk her.

Hvor lang leveringstid kan jeg regne med?

Etter en bestilling har blitt sendt fra vårt varehus - vanligvis innen 48 timer fra vi mottar bestillingen din - tar det vanligvis tre til fem virkedager før den kommer frem.

Hvilken leveringstjeneste bruker dere?

Vennligst merk: systemet vårt velger leveringstjeneste basert på produktets størrelse og vekt. For en fullstendig liste over land vi leverer til og leveringstjenestene i disse landene vennligst klikk her.

Hva skjer dersom jeg ikke er hjemme når varene blir levert?

Vennligst fyll in et telefonnummer som PostNord kan kontakte deg på i forbindelse med leveringen. Leveringstjenestene PostNord (DPD-partner) vil enten levere pakken(e) direkte til deg eller til naboen din. Dersom det ikke var svar på leveringsadressen når man forsøkte å levere pakken vil sjåføren etterlate en skriftlig melding om hvor pakken befinner seg. Dersom ingen kunne ta imot leveransen (f.eks. en nabo) vil meldingen spesifisere en adresse hvor du må hente pakken selv innen 7 dager. Du må ta med kortet som sjåføren etterlot når du henter pakken din.

Kan leveringsadressen være en annen enn regningsadressen?

Ja. Når du går igjennom betalingsprosedyren kan du skrive inn en annen regningsadresse enn leveringsadressen. Merk at selve regningen kun kan bli sendt med pakken eller per epost.

Kan leveringen min bli levert på en bestemt dag?

Vennligst fyll in et telefonnummer som PostNord kan kontakte deg på i forbindelse med leveringen. Vi kan for tiden ikke tilby nøyaktig forsendelses- eller leveringsdato. Bestillingen din blir vanligvis sendt innen 1-2 dager etter du har sendt den. Etter en bestilling har blitt sendt tar det mellom 4 og 6 virkedager før den er fremmer.

Hva betyr ikonet for leveringsdatoen?

Dessverre er varen du ønsker å kjøpe for tiden utsolgt. Klikk på ikonet "leveringsdato", legg inn epostadressen din og godta våre betingelser for å sende deg en epost om tilgjengelighet. Så snart varen er tilgjengelig igjen vil du automatisk motta en epost.


Betaling & Sikkerhet


Betaling og Sikkerhet

Hvilke betalingsmetoder tilbyr zooplus?

Betaling for varer kjøpt i NO butikken kan gjøres enten med Visa, Mastercard, PayPal eller ved forhåndsbetaling. Når du går til kassen har du anledning til å velge betalingsmetode.

Pass på at du inkluderer kundenummer og bestillingsnummer når du foretar en bankoverføring. Vennligst overfør beløpet til følgende konto:

zooplus AG
Nordea Bank Norge ASA, Postboks 1166 Sentrum, 0107 Oslo
Kontonummer: 6001.05.11286
IBAN: NO4160010511286
SWIFT (BIC): NDEANOKK


Vennligst merk: Ved vanlige overførsler innenfor betaler du kun bankens vanlige innenlandsgebyrer. Ved en standard EU bankoverføring må du oppgi ditt IBAN (international bank account number) og BIC (bank identifier code) til mottakerens bank. Avgifter for andre typer bankoverføringer utenlands dekkes ikke av zooplus.
Vi sender bestillingen så snart vi har mottatt betalingen din.

Betalingsmetodene som vi tilbyr er helt sikre fordi vi bruker en høy sikkerhetsstandard. Alle personlige opplysninger og kredittkortopplysninger er beskyttet av teknisk kryptering og en ekstra autorisasjonsprosedyre (både når du overfører opplysninger til oss og når vi lagrer data på våre servere).

Jeg betalte med kredittkort. Når blir beløpet trukket?

Etter varene har blitt sendt vil vi sende dine regningsopplysninger innen to dager til det relevante kredittkortselskapet. Beløpet vil bli belastet i henhold til din personlige regnskapsperiode.

Jeg har mottatt en betalingspåminnelse men jeg har allerede betalt for varene. Hva kan jeg gjøre?

Vi sjekker gjerne dine data. Vennligst kontakt vårt kundeserviceteam med den nøyaktige datoen kredittkortet ble belastet.

Jeg har mottatt en betalingspåminnelse men varene har allerede blitt sendt tilbake delvis eller i sin helhet. Hva kan jeg gjøre?

Kontoen din blir ikke godskrevet før vi mottar varene du har sendt tilbake så dette kan ta flere dager. Dersom du er usikker på statusen av varene du har sendt tilbake eller på statusen på kontoen din, vennligst kontakt vårt kundeserviceteam. Dersom du en kvittering fra posten på varene du har sendt vennligst ha den klar.

Kan jeg betale med sjekk?

Nei. Dessverre er det kun mulig å betale med kredittkort eller forhåndsbetaling.


Retur og Bytte


Retur og Bytte

Hva er zooplus sin returadresse?

For å få en returadresse vennligst kontakt vårt kundeserviceteam for mer informasjon. Vennligst fyll ut returskjemaet som er vedlagt i pakken og legg det i pakken som du sender tilbake.

Er det en tidsfrist for returer?

Som en verdsatt kunde har du uforbeholden rett til å oppheve kjøpet innen 14 dager etter du har mottatt leveransen, uten å måtte oppgi grunn. For å overholde denne fristen trenger du bare returnere varene du har kjøpt, eller kontakte oss vedrørende returen innen 14 dager per epost etter du har mottatt varene. Dersom kanselleringen er vellykket vil betalingen og/eller tjenesten returneres av begge parter, inklusive bruk (f.eks.: renter). Så snart vi mottar returvarene vil kjøpsavtalen bli kansellert og du vil bli godskrevet beløpet innen 14 dager.

Må jeg betale porto selv for returer?

Vennligst kontakt vårt kundeserviceteam dersom du ønsker å sende tilbake noen eller alle varene på bestillingen din. Vennligst ikke send varene tilbake uten tilstrekkelig porto. Vi vil refundere portokostnader for en vare som er returnert til riktig tid. Alle dokumentene du trenger for sende varene tilbake finner du sammen med regningen i pakken.

I hvilke tilfeller og hvordan refunderer zooplus portoen?

Dersom varene ankommer skadet, vennligst kontakt zooplus for en full refundering. Skadede varer er fullstendig refunderbare, inklusive levering, retur osv. Vennligst informer vår kundeservice om mangelfulle varer eller om varer som har blitt skadet under transport innen 2 dager etter at du har mottatt dem.

Refundering av returkostnader skjer i henhold til standardprisene til våre leveringspartnere. Vi kan ikke refundere for ekspress- eller kurerpost. Vi kan gjerne arrangere henting fra hjemmet ditt dersom varene er vanskelige å transportere. Vennligst kontakt vårt kundeserviceteam for mer informasjon.

Vennligst informer oss om portokostnader ved å bruke vårt kontaktskjema slik at vi kan refundere beløpet. Portoen er ikke alltid tydeliggjort på pakken.

Varen jeg bestilte passer ikke. Kan jeg sende den tilbake?

Ja. zooplus AG garanterer retten din til å oppheve kjøpsavtalen innen 14 dager etter varene har blitt levert uten å oppgi grunn. For å overholde denne tidsfristen vennligst send varene som du kjøpte online, eller send en returforespørsel innen 14-dagersperioden per epost. Alle varene du har kjøpt online og ikke liker kan bli sendt tilbake så lenge du bruker tilstrekkelig porto.

Hvorfor har jeg fått en regning med et produkt som er et bytteprodukt når jeg allerede har betalt den forrige regningen min?

Av bokføringsmessige årsaker blir det alltid skrevet ut en regning på byttevarer. Denne regningen utlignes automatisk når vi mottar dine returvarer. Beløpet blir altså ikke trukket to ganger. Regningen bør oppbevares så lenge garantien på produktet varer.

Dersom prisen på byttevaren er lavere enn på den opprinnelige varen blir differansen godskrevet kundekontoen din. Den kan da blir brukt for fremtidige bestillinger. For mer informasjon om kontoen din vennligst kontakt vårt kundeserviceteam.


Kuponger & Rabatter


Kuponger & Rabatter

Hvordan løser jeg inn en kupong?

Skriv inn kupongens kode i kupongfeltet og på handlekurvsiden klikker du på "innløs"-knappen. Du vil se at kupongens verdi blir automatisk fratrukket totalbeløpet og vises som besparelser på "handlekurv"- siden. For å unngå komplikasjoner vennligst pass på at du staver koden riktig og skriver den i rett format (f.eks. bruk bindestreker bare dersom de befinner seg i den opprinnelige kupongkoden). Dersom du ikke ser et sted å skrive inn kupongkoden kan det være at du allerede har oppgitt en kupong i handlekurven. Du kan klikke "fjern" ved denne kupongen og skriv inn en annen kupongkode i stedet.

Kan jeg løse inn flere kuponger per bestilling?

Vi aksepterer kun én kupong eller spesialrabatt per bestilling.

Kan kupongene mine bli løst inn mot kontanter?

Det er ikke mulig å løse inn kuponger mot kontanter eller bruke kuponger eller gavekort for å betale for tidligere bestillinger.

Kan jeg kjøpe gavekort hos zooplus?

Ja. Du kan kjøpe personlige gavekort med verdier på 200 NOK, 250 NOK, 300 NOK eller 500 NOK.


Generelle Spørsmål


Fordelsprogrammer

Hvordan fungerer zooplus sitt Bonusprogram?

zooplus sitt bonusprogram er vår måte å takke deg for at du er trofast zoopluskunde. Nå kan du dra fordel av dine zoopluskjøp to ganger: spar ved kjøp av kvalitetsfôr og tilbehør for kjæledyret ditt og deretter løs inn dine zoopluspoeng for flotte premier! Klikk her for mer informasjon.

Må jeg registrere meg for å delta i zooplus sitt Bonusprogram?

Du kan bare samle zoopluspoeng dersom du er registrert. Dersom du velger ekspresskassen uten å registrere deg aktiveres ikke zoopluspoeng. Når du registrerer deg begynner du automatisk å samle zoopluspoeng. Klikk her for mer informasjon.

Hvordan samler jeg zoopluspoeng?

For hver 10 kr du bruker samler du automatisk ett zoopluspoeng. Dine zoopluspoeng blir automatisk godskrevet din zooplus premiekonto så snart vi har mottatt betalingen i sin helhet og den har blitt behandlet. For mer informasjon vennligst klikk her.

Hva kan jeg gjøre med zoopluspoeng?

Du kan løse inn zoopluspoeng mot flotte premier - ta en kikk på de aktuelle premiene her.

Kan jeg løse inn zoopluspoeng mot kontanter?

Nei. zoopluspoeng kan kun løses inn mot varer i zooplus sitt Bonusprogram og kan ikke løses inn mot kontanter. For mer informasjon om verdien på dine zoopluspoeng vennligst les om zooplus sitt premieprogram Oversikt over Bonuspoeng .

Kan jeg kombinere zoopluspoeng fra flere kontoer?

Nei. Du kan kun løse inn poeng fra én premiekonto om gangen. Derfor er det viktig at du alltid gjør bestillingene dine med den samme kundekontoen. Poeng kan ikke bli overført fra en kundekonto til en annen.

Hvordan vet jeg hvor mange zoopluspoeng jeg har tjent opp?

Du kan se din zooplus premiekonto til enhver tid ved å logge inn på Min zooplus og klikke på Din zooplus premiekonto.

Ofte stilte spørsmål

Utvalg og produkter på lager

Hvem skal jeg kontakte dersom jeg har spesielle spørsmål om et produkt?

Du kan gjerne ta kontakt med vårt kundeserviceteam ved å bruke vårt online kontaktskjema. Spørsmålet ditt vil bli besvart av en av våre produkteksperter så snart som mulig.

Produktet jeg ønsker å bestille er ikke tilgjengelig akkurat nå. Kan jeg likevel bestille det?

Dersom et produkt er midlertidig utsolgt gir vi deg gjerne beskjed når det blir tilgjengelig igjen. Klikk på knappen "leveringsdato" på høyre side av produktet og skriv inn epostadressen din, deretter må du samtykke til betingelsene for å motta informasjon. Så snart varen er tilbake på lager gir vi deg beskjed via epost.

Hvor lenge er spesialtilbud gyldige?

Spesialtilbud er generelt gyldige så langt lageret rekker, men prisen kan endre seg. Alle produkter (inklusive spesialtilbud) kan bestilles i vanlige husholdningsmengder. I noen få tilfeller er mengden du kan bestille begrenset (for eksempel kan det være at du kun kan bestille 1 eller 2 av produktet) for å sikre at alle kunder har mulighet til å kjøpe varen.

Personlige opplysninger

Jeg har glemt passordet mitt. Hva kan jeg gjøre?

Vennligst oppgi epostadressen som du er registrert når du trenger påminnelse om passordet ditt. Passordet blir sendt til epostadressen din innen de neste minuttene.

Vennligst merk: Passordet ditt blir lagret i våre system som en kryptert kode og kan ikke gis til deg over telefon.

Er mine personlige opplysninger sikre?

Sikkerheten av dine personlige opplysninger og personvernbeskyttelsen er vår første prioritet. Vi benytter alle sikkerhetsforanstaltninger vi kan for å sikre at du føler deg helt trygg når du besøker zooplus.no. Dette gjelder for betalingsprosedyren og for alle opplysninger du deler med oss. Vi gir deg gjerne mer informasjon om vår høye personvernsikkerhet og sikkerhetsprosedyrer; vennligst kontakt vårt kundeserviceteam for å finne ut mer.

Er det en zooplusbutikk i nærheten av meg?

zooplus er en ren online dyrebutikk og har ikke vanlige butikker; men, vi er tilgjengelige for deg 7 dager i uken, 24 timer i døgnet